اخبار لم تسمع عنها وفيديوهات لم تشاهدها واصدقاء بانتضارك على الشات

شاهد بيتك او مدينتك عبر القمر الصناعي

اتجوز يا تامر وريحنا

هل تكون عروسة تامر حسني من كوكب آخر؟ وهل لا توجد في الكون إنسانة تصلح أن تكون زوجة لتامر حسني؟.
عشرات الأسئلة وعلامات الإستفهام استطاعت أن تفرض نفسها بقوة على ساحة المواقع الإليكترونية عقب التصريحات الأخيرة للمطرب تامر حسني والتي دأب فيها كعادته على الدفاع عن كونه أشهر عازب داخل الوسط الغنائي بالتأكيد على أنه لم يعثر حتى الآن على ابنة الحلال التي تستطيع أن تتوافق مع طبيعة عمله.
ودفع هذا الأمر زوار المنتديات الإليكترونية إلى إطلاق دعوة من أجل "ستر" تامر بالزواج وإنقاذه من براثن المعجبات اللاتي لا يتورعن عن الإنقضاض عليه بالقبلات والأحضان في أي وقت وأي مكان.
وبطريقة ساخرة حملت الدعوة شعار "اتجوز يا تامر وريحنا" وهي الدعوة التي أعلنت أن من بين أهدافها مساعدة تامر على سداد نصف دينه وصون "شرفه" و"عرضه" من أنياب البنات "المتوحشات" اللاتي لا هم لهن سوى مطاردة النجم الوسيم في كل الحفلات ومحاولة التحرش به وتقبيله بالقوة الجبرية وهو مسلوب الإرادة..!!
فهل يفعلها تامر ويستجيب لتلك الدعوات والنداءات المتكررة بالزواج كي يحمي نفسه من معجباته؟


من تعليقات القراء
سيبنا كل حاجة ومسكنا فى دة الى ساب الجيش بتاعوا وهرب يا......... تراب البلد دى لية الى يحمية انت لا الدكتور زويل ولا عبد الحليم ولا شيى ولا عمرك حتبقى عارف لية لان الناس دول حبوا بلدهم انما الى يهرب من مصر الى مزبلة التاريخ التاريخ لا يذكر الا العظماء يا

**********************
المفروض نجم الجير يتجوز من واحده من معجباته اللى فى الابتدائى

****************انت يالي اسمك رشا هو انت ماتعرفيش حاجة تانية غير مقالاتك المتخلفة دي عن زفت تامر وعن دعمك الملحوظ ليه ومهاجمة عمرو دياب بطريقة غير مباشرة ( طبعا غير مباشرة بالنسبة ليكي انت )
في فنانين تانين كتير اوي اخرجي شوية برى الحبسة الي انت عايشة فيها دي

******************
بصراحه مفيش حد بيخنقنى ويتعب اعصابي غير سحنه وملامح هذا الشئ العجيب المسمي تامر حسنى فعلا شكله بشع ملامحة تغيظ عنية مقرفه ومش مستحمى وعمرة ما غسل وشه ياريت يستحمى وينضف علشان اقدر اشوف شكله كويس

******************
تامر حسنى وسيم ؟؟ دا طالعله شنب فى حواجبه

1 comments:

Wael Shoman said...

بصراحة انقلبت الموازين والحلو بقي وحش والوحش بقي حلو اعتقد انها من علامات الساعة

Blog Archive