اخبار لم تسمع عنها وفيديوهات لم تشاهدها واصدقاء بانتضارك على الشات

شاهد بيتك او مدينتك عبر القمر الصناعي

نور ابنة عمرو دياب

لم يصدق النجم عمرو دياب نفسه عندما طرق أكثر من عريس مؤخراً الباب طالبين القرب في ابنته الكبرى نور.
استشعر عمرو دياب أن سنوات العمر قد جرت مسرعة في غمضة عين وأن ابنته التي كانت ماتزال طفلة صغيرة تتدلل على والدها قد أصبحت شابة يانعة وعروسة جميلة يتهافت عليها العرسان.
أما نور عمرو دياب البالغة من العمر 19 عاماً فهي مازالت تدرس حالياً بالسنة الثانية في الجامعة الأمريكية بالقاهرة.
ومن ناحيته أعلن عمرو دياب أن مسألة زواج ابنته مشروع مؤجل لحين استكمال دراستها لكنه كأي أب في الدنيا أمنية حياته تزويج أولاده كي يحمل أحفاده.
كما أكد عمرو دياب أن يوم زفاف ابنته سوف يكون أحلى وأجمل وأسعد أيام عمره متعهداً بالغناء والرقص كما لم يغن أو يرقص من قبل.
ورغم أن عدد عرسان ابنة عمرو دياب في ازدياد مستمر لكن الباب مازال موصداً حتى هذه اللحظة.
فهل يصبح عمرو دياب عن قريب جداً؟


من تعليقات القراء

انا من رأيي ان بنت عمر دياب تتجوز تامى حسنى

***************نجم الجيل وكل جيل انت الكينج وسيبك انت من القرود اللى بتهجمك اللى كانوا قبل مايشتهروا كانوا بيحوشوا تمن شريطك لما ينزل ودلوقتى بيعوضوا عقدة نقص زى اللى كان بيتشعبط فى الاوتوبيس ودلوقتى بيقلدك فى الهامر وبتاعة الافراح الشعبية اللى اتغرت دلوقتى الكبير كبيرقوى

*****
با اذن الله الناس هنا بدعوهم لخطوبتى بنور عمرو دياب هروح الجمعه الجايه اخطبها هما اللى خطبوها احسن منى انا بسمع اغانى عمرو من زمان من ايام اغنية زحمه يا دنيا زحمه لغيت اغنيةبولا بولا برومبلا ومعايا دبلوم زراعه قسم ورق عنب ومعايا توك توك ياترى عمرو هيرضى بيا كا انسان وله هيطمع فى التوك توك هو ونور ؟؟؟ الايام هتثبت كان معاكم ميمو ابو العافيه من اخر مترو المرغنى

0 comments:

Blog Archive