اخبار لم تسمع عنها وفيديوهات لم تشاهدها واصدقاء بانتضارك على الشات

شاهد بيتك او مدينتك عبر القمر الصناعي

دكتور يغتصب مريضاته بعد تصويرهن عرايا

قام طبيب بوضع كاميرات تصوير أعلى سرير غرفة الكشف داخل عيادته الخاصة بمنطقة الوراق لاستخدامها في تصويرالسيدات والفتيات المترددات على العيادة عاريات أثناء إجراء الكشف.

كان الطبيبب يقوم بالاتصال بهن بعد ذلك ويخبرهن بوجود تصوير لهن ويمارس معهن الرذيلة داخل العيادة مهدداً بتوزيع الـ(سي.دي) CD على أصدقائه وأقارب الضحية.

كانت معلومات قد وردت إلى مباحث الآداب بالجيزة بقيام طبيب جراح بتصوير المترددات على عيادته من الفتيات والسيدات عاريات أثناء إجراء الكشف عليهن .
تبين أن الطبيب يدعى السعيد محمد (50 سنة) وأنه يعمل بمستشفى قصر العيني وأنه قام بزرع 2 كاميرا تصوير أعلى سرير غرفة الكشف
ويطلب من السيدات والمرضى خلع ملابسهن للكشف عليهن وبعد أن يصورهن وتنصرف المريضة من العيادة يتصل بها ويطلب منها أن تحضر إليه في العيادة ليمارس معها الرذيلة ويعتدي عليها ويهددها بما تم تصويره وأنه سيفضحها إذا لم تأتي له في العيادة.
قام المتهم بالتعدي على 17 سيدة وفتاة بالعيادة وتصويرهن أثناء ممارسة الرذيلة معهم .
تم مداهمة العيادة وإلقاء القبض على المتهم وعثر داخل العيادة على كمية من الـcd و2 لاب توب وكاميرات التصوير المستخدمة في الجريمة.
وفي متابعة لنفس الحادثة

أمرت نيابة شمال الجيزة بحبس الطبيب المتهم بتصوير مريضاته فى أوضاع مخلة داخل حجرة الكشف بعيادتة بمنطقة الوراق وذلك بوضع كاميرات أعلى سرير الكشف داخل العيادة.

تبين أن الطبيب أستاذ بقسم التشريح بكلية طب قصر العيني ومتزوج.

وأعترف المتهم أمام النيابة العامة بأنه إعتاد تصوير المريضات من السيدات والفتيات المترددات على العيادة فى أوضاع مخله أثناء معاشرتهن وأنه كان يضع كاميرات تصوير فى مكان غير ظاهر ويصورهن بدون علمهن.

كما قال المتهم بأن المعاشرة وممارسة الرذيلة مع المريضات كانت تتم بموافقتهن ورضاهن وأنه كان يقوم بتوزيع وطبع ذلك على الاسطوانات بغرض المتعه و"الفشخرة على زملاءه من الأطباء" ويوزعها على زملاءه والأصدقاء.

قامت النيابة بمعاينة العيادة الخاصة بالمتهم وتم العثور على كمية من المواد المخدرة والمنشطات الجنسية وضبط الكاميرات.

وجهت النيابة للمتهم تهم تصوير ممرضات دون علمهن وحيازة مخدرات والتعدى على حياتهن الشخصية وطبع اسطوانات فاضحة لضحاياه وممارسة الرذيلة بالاكراه مع الضحايا بعد أن يقوم بتهديدهن بإبلاغ أزاوجهن.

قام المتهم بإجراء معاينة لجرائمه وسط حضور أمنى مكثف حيث كاد أهالى منطقة الوراق أن يقتلوا المتهم أثناء تمثيل الجريمة

من تعليقات القراء

مؤسسة القمر ع الباب بقى يا حلاوه هى مؤسسه كل أعضاؤها مستخبيين ورا الباب و مستنيين يفتحوا(الباب طبعا) بس لما القمر يدق(ع الباب طبعا) و القمر دق وهمه فتحوا إحنا بقى مزعلين نفسنا ليه؟ولا هوه وجع دماغ وخلاص..وللعلم الأعضاء دول محترمين أوى و ما بيفتحوش الباب إلا لما ياخدوا الإذن من إجوازهم(قصدى أمهاتهم) و ده موجود فى الشعار بتاعهم( يا مامى القمر ع الباب أفتحله و لا ...)و إنتوا عارفين الباقى بقى ..وسلملى على جوزوا

******************
دي أخرة الخلوة المحرمة و عدم اتباع شرع ربنا لازم نخاف ربنا و كل واحد يعرف الحلال و الحرام و يجنب نفسه و اهله هذه الشبهات و الفتن لا يحل لرجل الخلوة بامرأة أجنبية مهما كانت درجة علمه أو علمها أو حتى دينه أو دينها لا يجوز لا يجوز لا يجوز و هذا المفسد في الارض يجب ان يطبق فيه حد الحرابة وهو الصلب او تقطع ايديه و ارجله من خلاف لكن النفي الان غير مؤثر نظرا لتوفر وسائل المواصلات و قد يكون في النفي فسحة و ليس عقابا الا اذا وجد مكان ينفى فيه لا يستطيع منه فكاكا و لا يجد من ينقذه او يؤنسه و حسبنا الله و نعم الوكيل

**************
بقي معقوله يعني اي واحده فيهم تقدر تبلغ عن الطبيب والتصوير حيظهر فيه انه سرير كشف لالالالالا هما راحوا بمزاجهم افهموها بقي

**********
رد فعل الستات والبنات دول غريب جدا يعنى الدكتور ده صورهم ازاى مهو صورهم وهو بيكشف عليهم يعنى هى مش بتعمل حاجه غلط يعنى بمنتهى البساطه كانت تبلغ عنه او تبلغ جوزها او اهلها وهما كانو حيربو الى جاب الدكتور ده مش تروح ترضى تمارس معاه الرزيله عشان صورها وهى بتقلع هدومها فى عياده ايه التصرف الغريب ده

اشترك الان معنا ليصلك جديدنا يوميا عبر الايميل

0 comments:

Blog Archive